CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. augusztus 16., hétfő

200. rendszeres olvasó

Az árverések közben, majdnem elfelejtettem, amit már az elmúlt héten elterveztem, nevezetesen azt, hogy megünnepeljük a rendszeres olvasóimat, akik száma már majdnem 200.

A blogírás és a varrás kezdetén erről a számról nem is álmodtam, örültem annak a 12-nek is, akik között akkor ajándékot sorsoltam ki. Mert hogy a 12 az én számom. Olyan kerek és 12. 12- én születtem és még sorolhatnám.
No, a 200 nem bír ilyen különleges tulajdonságokkal, csak olyan sok, hogy azt meg kell, h ünnepeljük.

Ez alkalomból, szeretném meglepni az egyik rendszeres olvasómat a lenti táskával.

Hogy ki lehet a táska gazdája?

- aki bejelentkezett rendszeres olvasó nálam;
- megjegyzést hagy ennél a bejegyzésnél;
- a blogján (ha van, ha nincs, akkor ez rá nem vonatkozik) utal vmilyen módon erre a posztra.

Kommenteket e hét csütörtök éjfélig várok, péntek délelőtt pedig sorsolok és a szerencsés nyertesnek hétfőn postázom a nyereményét.

A sorsolás eredményhirdetésével pedig bizonytalan időre elbúcsúzom tőletek
(nem szűnik meg a blog, sem a Meska boltom,
de szolgáltatót váltunk
és még mi mindent...
és majd remélem a nagyon közeli jövőben újra itt leszek.

Ha tetszik a táska, ne késlekedjetek! :)

Ági

63 megjegyzés:

Cucu írta...

Nagyon tetszik a táska, szeretném, ha az enyém lehetne :)

estibogar írta...

Nagyon cucc...èn is játszanék veled....

Orsi írta...

Gratula a 200-hoz! Még sok rendszeres olvasót neked!
A táska pedig gyönyörű!

Erzsébet írta...

Gratulálok a sok olvasóhoz! Immár én is feliratkoztam, eddig (úgy látszik), hogy csak zugolvasód voltam. De most pótoltam és játszanék ezért a táskáért :-)
Köszi a lehetőséget

Dia írta...

hogy tetszik-e? Természetesen! Olyan "Ágós", gyönyörű! Én is szeretném megnyerni :-)

Bebi írta...

Gratula!
Remélem az enyém lesz!

Sziranszki írta...

Én is gratulálok, szép szám a 200. Játszani is szeretnék!

Mona írta...

Gratula! Nekem is a 12 és én is 12-én :)
Játszani szeretnék a szépséges táskádért.

fxtina írta...

Gratulálok a 200-hoz! A táska nagyon szép, ígyhát én is beszállok a játékba. Mindjárt be is linkellek a blogom oldalsávjába. :-D

Susu írta...

Gratulálok!
Örömmel játszom én is ezért a gyönyörű táskáért.

Abile írta...

A változás mindig rejtelmes dolog... Kívánom, hogy csupa-csupa kellemes változás következzék nálatok!
Örülök, hogy játszhatok nálad...

Katus írta...

Gratulálok!!!!! Gyönyörű a táska! S külön köszönet a játékért, amihez én is nagy örömmel csatlakozom% :)

Monaline írta...

Szeretnék én is játszani a táskáért!Kitettelek a blogomba is.:)

Judit írta...

Gratulálok, és ez a táska is nagyon szuper, jöhet:)))

rozandi írta...

Gratulálok a több mint 200 követőhöz! szeretnék én is veled játszani!

á írta...

én is szeretnék versenybe szállni a táskáért, nemigen tudok olyan darabot nálad, ami ne tetszene. örülök, hogy egy lehetek a 200 rendszeres olvasód közül, blogom nincs, de ha lenne mindenképp hirdetnélek, mert nagyon igényesnek, egyedinek és szépnek tartom a munkáidat. csak gratulálni lehet hozzájuk. /ismerőseimnek amúgy szoktam mutogatni a dolgaidat :)/

norono írta...

Szia Ági!
Bevallom, én csak most találtam rád és lettem "rendszeres" olvasód!De nagyon örülök ennek a találkozásnak, mert csupa remek művet készítesz!
Élvezettel nézegettem őket és szerettem bele legalább minden másodikba! :-)
Ez a mályva táskád mindenféleképpen a kedvenceim közé tartozik, ráadásul pont most fűztem egy mályva nyakláncot, ami tökéletesen illik hozzá!(a blogomban láthatod)
Szóval szerencse fel!

latinka írta...

Gratulálok,és szeretnék én is ringbe szállni ezért a csodás darabért!

kereni írta...

én is nagyon szeretném ezt a táskát. még új blogos vagyok, igyekszem feltenne a linket, de még nem tudom. de a táskára én is pályáznék.

Ágota írta...

Gratulálok! Ez a táskád is nagyon szép!Én még soha semmit sem nyertem, de azért megpróbálom, hátha most szerencsém lesz.

Jandó írta...

Gratulálok, és még sok olvasót kívánok! A táska gyönyörű, nagyon örülnék neki. :)

rozfi írta...

Szia!
Követő vagyok, és a blogomba is kitettelek (erdekesss.blogspot.com).
További jó alkotást!

Strugamano írta...

Én is szívesen lennék a gazdája! Olyannyira, hogy miatta még az anonimitásból is kiléptem:) Gratulálok a népes olvasótáborhoz!

reza írta...

Nagyon szeretném birtokolni.Sok sikert!

Claju írta...

Én is szeretnék játszani!!

Kint is vagy:
http://klaualkot.blogspot.com/2010/08/jatek-agonal.html

Szegusz írta...

Gratulálok! Én is nagyon-nagyon szeretném ezt a táskát!!!

Kera írta...

Ez csodaszép :) én is ringbe szállnék érte...
http://szappankonyha.blogspot.com/ - itt találod a linket/képet.
Köszi a lehetőséget. Kera

Ida13 írta...

Naná, hogy ezért a táskáért is indulok! :)

csongi írta...

Gratulálok a sok olvasóhoz, még minimum ugyanennyit! Nagyon tetszik a táska, blogomban kint a kép és a link.

Orsi írta...

Én is gratulálok a soksok olvasóhoz, és szeretnék jelentkezni a játékra:)

soli írta...

Kedves Ágó! Már rég óta rendszeresen olvaslak, de eddig nem voltam bejelentkezett olvasód. Most pótolom, és szívesen játszom veled!

Zsenilia írta...

Gratulálok a 200. olvasódhoz! Nagyon tetszik a blogod, napi szinten követlek. :) Szeretném ezt a gyönyörű táskát. Meghirdettem a játékod.

Kaoka írta...

Gratulálok én is a 200. állandó olvasódhoz, és persze nagyon-nagyon tetszik a táska is. :)

smarties írta...

Nagyon tetszik ez a táska is, úgy, ahogy a többi alkotásod is. Remélem mihamarabb újra itt leszel a bogon!

Evelin írta...

Szia! Nyerni szeretnék!!
Evelin

Honey írta...

Gratulálok! Én még a 40 olvasónak is úgy örülök, el sem tudom képzelni milyen ha 200 ember követ nyomon. :o) A táska pedig gyönyörű! Kitettem a blogomba, itt találod: http://honeymano.blogspot.com/2010/08/ujabb-jatekok.html

Puzsi írta...

Cseresznyéslánytól jöttem Hozzád, de már a Meskán is nézegettelek. Nagyon tetszik a táskád, igazán csinos darab. Ügyes vagy! (Én nem...) Szeretnék nyerni, tehát jelentkezem én is. Kiteszlek a blogomra (http://puzsipillanatai.blogspot.com/ és feliratkoztam rendszeresnek is. Szép napot!

azeszti írta...

217. rendszeres olvasónak jövök, és óhajtozom a táskára! :)

F.Gina írta...

Nagyon szép a táskád, szívesen megnyerném :))
Rendszeres vagyok, és kitettelek az oldalsávba !

Ágó írta...

Nagyon örülök nektek és köszönöm a kedves szavakat!
Ágó

Ládikó írta...

Szia! Gratulálok a sok olvasódhoz. Fantasztikus ez a táska és nagyon örülnék neki. :-)

- Maminti, a kicsi zöld tündér - írta...

Nagyon szép táska! Ügyes vagy, gratulálok!
Szeretettel: egy hímezgetős kicsi zöld tündér

Teca írta...

Gratulálok, én is szeretnék játszani!:)

Ili írta...

Én is szívesen megnyerném!!
Gratulálok a 200. olvasódhoz!!

Kriszti írta...

Gratulálok!

Szívesen játszanák én is ézért a táskáért.

http://krisztihorvath.blogspot.com/2010/08/jatek-az-elet.html

Tatkis írta...

Congratulations with 200 readers! Your blog is wonderful!
And your bag is so cute :)

http://tatkis-mousehouse.blogspot.com/

Best wishes,
Tatyana

lapappilon írta...

szia
gyönyörűeket alkotsz!
gratulálok!
én is játszanék veled...
eleget tettem a feltételeknek...

minden jót!
Üdv
Éva

lapappilon@gmail.com
lapappilon.blogspot.com

Bodjas írta...

Nagyon kellemes színe van. Tetszik!

Anita írta...

Szia!Gratulálok a 200olvasódhoz:)
Én is szeretnék játszeni veled:)

pbjudit írta...

Kedves Ágó!
Mostantól kezdve hivatalosan is az
olvasóid között szerepelek, bár eddig inkognitóban is ezt tettem.
Tetszenek a munkáid és gratulálok hozzá! Judit

Elza írta...

jövök én is:)

(myxomatosis@citromail.hu,ha nyernék:))

Kati írta...

Nagyon szépeket, varrsz. Blogom ugyan nincs, de én is szeretem a szépet. Köszönöm a lehetőséget.
Kati

RitaGri írta...

Tu šuj skaistas lietas. Ar prieku piedalos izlozē.
Rita no Latvijas

kinga írta...

Én is újra gratulálok a gyönyörűséges alkotásaidhoz, amiket a kaposvári, rövidke varrócskás találkozásunk óta rendszeresen megcsodálok.A blogomat hamarosan "beüzemelem", s azonnal kiteszlek.Most pedig beszállok én is a játékba,hátha a következő találkozóra már azzal mehetek :-)Kinga

Patrícia írta...

Kedves Ágó!
Gratulálok a rengeteg olvasóhoz! nem csodálkozom rajta, én is élvezettel böngészem a blogodat.

Nagyon tetszik a táska, szeretnék jelentkezni a játékra.
Még sosem nyertem, így reménykedem...Hátja most...

Patrícia írta...

Kedves Ágó!
Gratulálok a rengeteg olvasóhoz! nem csodálkozom rajta, én is élvezettel böngészem a blogodat.

Nagyon tetszik a táska, szeretnék jelentkezni a játékra.
Még sosem nyertem, így reménykedem...Hátja most...

tina83 írta...

Gyönyörű ez a táska, gondoltam ezért egyből sorba kell állni. Eddig "zugban" követtem a munkádat, de erre a felhívásra elő kell, hogy jöjjek. :)
Sajna blogom nincsen, de kitettelek iwiw üzenőfalra ! :))
Szeretnék táskatulajdonos lenni! :)

hohla írta...

Bag is very beautiful! Bravo!

...иноди я - ТереЗа! írta...

Hello, has seen only today and I can not resist;))) Take also me, please, in draw!!!
Yours faithfully, Elena... Sometimes TereZa, Russia
http://inoditereza.blogspot.com/

Regi írta...

Ez a táska nagyon szép! :)
Rakom is ki a blogomba! (anyafej.blogspot.com)

Krysty írta...

Ezt a csodaszép táskát én is elfogadnám ;D
Gyönyörűek a munkáid!
Ja, a lányom 12.10-én született :)

Petra írta...

Szia.

Szuper a táska.
Gratulálok a 200-hoz.

Petra

marlen írta...

Szia, én csak most találtam rád, de ez a táska gyöny9rű. Csakúgy, mint a blog dizájnja, az eddigi legszebb,melyet kézműves blogokon láttam. Nagyon finom személyiség lehetsz.
Kilinkeltelek én is a saját blogomon, beraktalak readerbe is, követőd lettem, és hagyok kommentet, hátha most az egyszer én leszek a szerencsés. Örülök, hogy rád találtam!
http://marleen.hu