CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. augusztus 15., vasárnap

Árverés II. - lezárult

A következő táska, ami kalapács alá kerül:


Türkiz fa filc levelekkel

Két élénk szín kombinációjából készült ez vidám, figyelemfelkeltő válltáska.

Mint a legtöbb általam varrt táskának, ennek is négy réteg alkotja a testét, a külső anyag alatt táskamerevítő, vlies és bélés ad tartást a táskának. Cipzárral záródik, bélésére egy belső zsebet varrtam.
A táska elejére egy filclevelű fát applikáltam.


Mérete: magassága: 29 cm, szélessége: 28 cm, mélysége: 6 cm. Füle: 70 cm hosszú, állítható.


A szabályok már ismertek, az előző bejegyzésemben olvashatók.
Az árverés augusztus 16- án éjfélkor zárul.
Jó licitálást!

Ági

12 megjegyzés:

Ejjkukk írta...

És emddig kell licitálgatni?
3 hímzőfonal
:)

Attilalívia írta...

Szió!
Én 10 hímzőfonallal szállok licitbe

Üdv Lívi

Lara írta...

12himzofonal es 2zipzar

Annus írta...

25 db hímzőfonal, feltekerve:-)

Judit írta...

20 mágnes és 6 cipzár:)

Attilalívia írta...

15 hímző és 20 cipzár :-)

zsizsike írta...

36 cipzárt ajánlok.

latinka írta...

38 hínzőfonal

Lara írta...

39himzocerna es 37zipzar

latinka írta...

Lara, légyszi nézz be az ajándékláncba! Nagyon kereslek

norono írta...

Én szívesen adnék érte cipzárat, hímzőcérnát és hűtőmágnest, összesen százat!

norono írta...

Ja bocsi, nem hűtőmágnesre gondoltam! :-)))