CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. augusztus 15., vasárnap

Az első árverés nyertese...

Tehát...


gombás táska először...


másodszor...


senki többet...


harmadszor!

...és akkor itt most egy kicsit vissza kell, h forgassuk az idő kerekét, mert én bizony nem voltam elég figyelmes, nem vettem észre, h Ejjkukk és Ida13 12 óra előtt ugyanannyi egységet ajánlott a táskáért. Mivel Ida13 azonban előbb adta a szóban forgó licitet, természetesen a táska őt illeti.

Sajnálom a figyelmetlenséget, ígérem nem fordul elő többet. A figyelmetlenségem és Ejjkukk némi nemű félrevezetése miatt, őt egy kis kárpótlás illeti. :)

A táska a vasárnap déli 12 óra előtti legutolsó, legtöbb egységet kínáló licitálóé, aki nem más mint...








- - - - - - - - - - - - - -IDA13- - - - - - - - - - - - - -








Szeretettel gratulálok, a táska tulajdonosának, a további részleteket e-mailben beszéljük meg. Kérlek írj az oldalsávban található címre! Köszönöm!

A déli 12 órát a számítógépemen beállított idő szerint értelmeztem, a megjegyzések alatt látható licitálási időpontokat vettem figyelembe.

Köszönöm, hogy részt vettetek az árverésen!

Ági

0 megjegyzés: