CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. augusztus 5., csütörtök

A filc és én...

egyre közelebbi és jobb kapcsolatba kerülünk egymással. Korábban is gyakran használtam applikáláshoz, filc figurákhoz, díszekhez a gyapjúfilcet, a jövőben pedig még többet szeretném.
Bár nálunk elsősorban az alapszíneket lehet beszerezni, mostanra összegyűlt pár fajta, amiből a lelkemnek nagyon kedves dolgokat készítettem. Nem szép dolog a plagizálás, de nem tudtam ellenállni Colett gyönyörűséges filc díszeinek (illetve a gyerekek alkotásainak, melyeket Colett segítségével készítettek), így én is belevetettem magam...

...és ezek születtek és még többször ennyi vár a végső formára. Hogy mi lesz a belőlük, még kialakulóban van, egyelőre én gyönyörködöm bennük. Már ezért érdemes volt...:)

Marcikám tegnap ünnepelte az 5. szülinapját, nagy rajongója a régi VW T1 kisbuszoknak, ezért a kedves cukrászunkat (szinte csak tőle rendelünk)egy újabb kihívás elé állítottuk. Jobban mondva jó dolgunkban mi csak rendeltünk, de a torta és a NAAAGY szülinapi ajándék - Marci első bringája- M. mama, T. mama és J. papa ajándéka. :)

Egész nap az a bizonyos 5 évvel ezelőtt nap járt a fejemben. Olyan elevenen él bennem annak a napnak minden történése, mintha pár hete történt volna. Nagyon szép, tartalmas és boldog 5 év van mögöttünk, amiben ugyebár Marci mellett 2,5 éve Petrus is itt van velünk. :))) Sok ilyen öt évet kívánok Marcinak és az egész családunknak!:)

Ági

9 megjegyzés:

Katus írta...

Nagyon tetszenek a színes-filces díszeid. Úgy, ahogy minden más is, amit itt a blogodban láttam. Gratulálok mindehhez, és persze kisfiad szülinapjához is. Úgy tűnik, nagyon sok nyári gyermek van a blogos ismerősöknek (ahogy nekem is, mert Palkó fiam múlt héten töltötte be a nyolcat). :))

Katus írta...

Ja, és a VW is bejön nálunk nagyon, csak nem a busz, hanem a Polo változata. :)

Aledi írta...

Boldog szülinapot a nagyfiúnak!
Nagyon szépek a színes díszeid, én is imádom a filcet, a fellelhető összes színben tartok belőle :)

Colette írta...

Köszönöm,nagyon megtisztelő, ha a munkáim hatással vannak másokra...
az ötlet azonban nem az enyém:-)
Kié is?!

bruercsi írta...

Boldog szülinapot Marcinak és a családnak, hisz vele lettetek család!! :)
Szépek a filcek. kíváncsi vagyok a végeredményre!

Picike írta...

Kaposváron szerzed be a filcet? A Tótágason kívül még nem láttam sehol sem.

Anita írta...

Én is gratulálok Marcinak! Nagy dolog az az 5 év!:) És a tortája is szuper! Az én páromnak is autótortája volt(a 30 éves szülinapjára:) csak neki Ferrari. Kinek mi jön be...A filcek nagyon jól néznek ki, én is kacérkodok velük...csak így tovább!

F.Gina írta...

Boldog szülinapot a nagyfiúnak !
Nagyon helyesek a filceid :))
Úgy sajnálom, hogy nem tudtam menni, sajnos még mindig lakást újítunk fel :((

smarties írta...

Isten éltesse a nagyfiút! Szupi a torta! Továbbra is nagy-nagy szeretettel csodálom az alkotásaidat.