CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. augusztus 10., kedd

Rendhagyó árverés

Kedves Olvasóim! Rendkívüli árverésre invitállak benneteket itt a blogomon. Van néhány táskám, amelyeket, azt gondoltam, nem a megszokott módon kínálok az érdeklődőknek, hanem egy árverés segítségével próbálom megtalálni új gazdáikat.

Az árverés azonban nem pénzben zajlik, hanem hímzőfonalban, táskamágnesben és cipzárban.

A konkrét részleteket a következő bejegyzésemben fogom leírni, addig is nézelődjetek, mire lehet hamarosan licitálni:).







Ági

8 megjegyzés:

patonaifabian írta...

Jó ötlet! Nagyon kreatív:)

Ejjkukk írta...

:D Én készen állok!
Már nagyon kíváncsi vagyok.....

H. Mária írta...

Én a piros táskáért licitálnék.

H. Mária írta...

Elfelejtettem, hogy én csak szombaton leszek gépközelbe (nyaralunk). Nagyon bántana, ha elszalasztanám ezt a táskát. :) Minden barátnőm irigykedve nézné ezt a táskát(feltéve, ha az enyém lenne). :)))

Katus írta...

Jövök én is. Csak le ne maradjak. Én a gombásra hajtok. :)))

nanucco írta...

Ez nagyon érdekes:) Jó ötlet:))

Ejjkukk írta...

:D
Ja és mikor is??????

Ágó írta...

Holnap jönnek a részletek, addig még egy kis türelmet kérek:)