CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. szeptember 22., szerda

Egy korszak vége...

de aggodalomra semmi ok, legalább is remélem, mert máris elkezdődött egy új.
Az eddigi munkáim képeit nézegetve, arra gondoltam, készítek egy kis összefoglalót, a teljesség igénye nélkül. Ezek a tárgyak és még nagyon sok minden más készült az elmúlt másfél évben.

Tavaly január óta, amióta elindítottam a blogot, hogy motiváljam magam a varrásban, nagyon sok változás történt. Elkészült a műhelyem, új gépek kerültek bele, Pertus bölcsis lett, többet dolgozhattam, aztán jött az idei nyár és elhatároztuk, hogy Zalaegerszegre költözünk.
Na nem ez a hely volt álmaink netovábbja (ugye az nekem Pécs), de férjuramat ide csábította egy jónak ígérkező állás. A pécsi munkahelyemről így végleg lemondva... :(, de annál nagyobb kedvvel vetettük bele magunkat az "új" életünkbe.
Nagyon szerencsések vagyunk, mert a jó munkahely mellett, nagyon jó ovit és bölcsit is találtunk a gyerekeknek. Örömmel mennek, az nénik nagyon barátságosak, kedvesek. Ez nagyon megnyugtató. Számomra ez a legfontosabb, mert ha tudom, h jó helyen vannak, sokkal nyugodtabban foglalkozom a saját dolgaimmal.

Tulajdonképpen már a költözésük utáni első héten varrtam, azt sem tudtam, hol vannak az eszközeim és attól féltem, hogy Kaposvárral az összes eddig összeszedett "tudományomat" is hátrahagytam. De a kedves visszatérő vásárlót ugye nem hagyja cserben az ember lánya, így összeszedtem magam és csak elkészült az az ovizsák. Kép és részletek róla később.

Azóta pedig már sok-sok kedves dolog készült, képeket hamarosan mutatok. Az itteni fotózós sarkomat még ki kell alakítani.

Ági

10 megjegyzés:

Ejjkukk írta...

Hajrá neked! Drukkolok, hogy szép és jó legyen minden!

Millie írta...

Alig várom a posztjaidat!

norono írta...

De jó, hogy megvagy!

Picike írta...

Jajj, de jó! Kicsit aggódtam, hogy eltűnsz. :-))

bruercsi írta...

A régi korszakod is irigylésre méltó, de biztos az új is az lesz! Előre, fel a fejjel!!

smarties írta...

Sajnálom, hogy elmentetek, de pontosan tudom, hogy milyen ez a helyzet. Továbbra is nagyon drukkolok nektek, hogy minden jól alakuljon!
Az ünnepeltnek nagyon tetszett a zsák, már alig várja, hogy vihesse az oviba! A tornazsák miatt meg majd jelentkezem ;)

Szentimrey Réka írta...

Sok sikert az "új" élethez, vagy legalábbis az új környezethez!
Én is nagyon várom az új fotókat.

kinga írta...

Szia Ági!
Végre találtam Kaposváron egy kedves,szimpatikus arcot kifinomult ízléssel személyedben.Sajnálom, hogy ilyen rövid volt az örömöm. :-(.De a lényeg, hogy gyors otthonra találást, Sok Boldogságot, Sikereket kívánok az "új életetekhez" !Kinga, aki itt maradt Kaposváron

Ágota írta...

Ejjkukk!Köszönön! Tartozom neked egy kis kárpótlás meglepivel az árverés körüli kavarodás kapcsán.:) Írnál nekem mailt a címeddel?

Millie! Igyekszem...:) Novemberben remélem ismét találkozunk személyesen a vásáron:)

Norono és Picike!Én is örülök, h megvagyok...nem, eltűnni nem szerettem volna.:)

Ágota írta...

Bruercsi, Réka! Köszönöm a bíztatást, nagyon jól esik!

Smarties! Jaj, annyira örülök, h tetszett a zsák! A torta pedig szenzációs!

Kinga!
Azért nem olyan rossz a helyzet, A házunk mindig haza vár bennünket, meg aztán már tervezem, h mikor varrhatnánk egyet közösen és ott lesz az októberi közös varrás is:). Nagyon kedves vagy, köszönjük a jókívánságokat!