CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. szeptember 24., péntek

Ovis zsák tengerész módra

Ez itt kérem , ahogy az előző posztban már említettem az ovis zsák, aminek nagyon örültem, hogy elkészült, annak pedig még jobban, hogy a kis tulajdonodnak is tetszik.
Több napon át dolgoztam rajta, a lakás legkülönbözőbb helyein, eszközök és kellékek után kutatva a dobozokban. Az összeállítás előtt azt gondoltam, nem megy ez már nekem, de végül csak készen lett.

Az eredeti elképzelés kék- fehér csíkos volt, merthogy a fiúcska jele halacska lesz az oviban, de több méteráru boltot végigjárva sehol nem kaptam, így esett a választásom erre a vékonyabb farmer anyagra.

A zsák három rétegből áll, mindhármat összesteppeltem. Elöl két applikált mintával díszített zsebbe lehet apróságokat pakolni. Cipzárral záródik, a "nyakát" ferde pánttal szegtem. Az oldal és alja részt külön szabtam, összedolgozás után körbetűztem, hogy jobb legyen a zsák tartása.

Magassága kb 60 cm, szélessége 35 cm, mélysége kb 8 cm.

Képzeljétek, a zsák szülinapi ajándék része is volt egyben és az anyuka a zsákon lévő halacskáról mintázta az ünnepelt tortáját. :)))

Ágó

1 megjegyzés:

smarties írta...

Így olvasva, nem lehetett egyszerű a legnagyobb felfordulás közepetette végezni vele :-O így még inkább köszönjük, hogy időben elkészült. A képet nyugodtan felteheted, bár a torta messze nem olyan tökéletes, mint a zsák! ;)