CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. október 6., szerda

Hétvége és névnap


Az elmúlt hétvégét Kaposváron töltöttük, titokban remélve, hogy ezúttal nem fog zuhogni az eső két napon át, hogy ne csak az ablakon át lessük a kertet, hanem kint is lehessünk. Szerencsénk volt, így szinte az egész délutánt kint töltöttük, még a délutáni alvás (a gyerekeké) is elmaradhatott. Összegyűjtöttük a lehullott leveleket, egy kicsit kertészkedtünk, terményeket gyűjtöttünk, kimentünk a négyszögletű kerek erdő közepén lévő tanyánkra, egyszóval jól éreztük magunkat. Persze estére én kellőképpen nekiszomorodtam, mert hát Kaposvárt én kicsit sem szeretem, de a házunk, a kertünk mégiscsak az életünk színtere volt Marci születése óta, sőt Árpinak már sokkal régebben... Lehet, hogy igaza lesz Erika barátnőmnek, hogy kell nekem ez a távolság, hogy megtanuljam értékelni azt, amit otthon hagytunk. Bár igaza lenne...

Névnapot is ünnepeltünk másodikán, a mi kis Petrusunkét, aki bár szárnyas babára (így nevezi a kis rémes tündér- szerű babát, amit kinézett magának, amikor egyszer a játékboltban bóklásztunk) és szopókás babára (cumisüveges baba, erre később jöttünk rá, mert ő soha nem cumizott üvegből és nem is nagyon látott cumisüveget, ezért találékonyan így nevezte el) vágyott, egyelőre ruhákat kapott és egy saját alvós párnát (eddig párna nélkül aludt), a babát pedig hamarosan pótoljuk, ha végre találunk egy megfelelőt.

A ruhák nagy részét és a párnát is magam varrtam. A legkedvesebb képek Petra új kendőjéről készültek.



Szép napot mindenkinek!

Ági

3 megjegyzés:

norono írta...

Nagyon édes!
Boldog névnapot Petrusnak!

Rongyi írta...

Úgy néz ki a Petrus elsőre, mint az Amidala hercegnő a Csillagok háborújából. Nagyon kedves!!
Rongyó

kinga írta...

Petrus kendője nagyon tetszik,Petrus pedig nemcsak édes, hanem csodaszép!!!!Kinga