CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. október 27., szerda

Színes kockák babáknak

Pár hete vásároltam 10x10- es szivacs kockákat, mert kitaláltam, hogy kockát varrnék, elsősorban babajátéknak. Több helyen láttam textilkockákat, amelyeket vliessel tömtek, de azok inkább duci kockák voltak ,mint szabályosak. Így, amikor a kárpitos boltban, a szokásos beszerző körúton voltam, megkérdeztem, h vágnának- e nekem ... és néhány nap múlva egy szatyor kockával tértem haza. Szépek, pontosan vágottak, öröm rájuk nézni. Marci és Petra rögtön építkezni kezdtek belőlük.

Egy próbadarab után, első nekifutásra ez az öt darab készült. A legtöbb időt az applikációk elkészítése igényelte, maguk a kockák hamar elkészültek. Második nekifutásra egy kicsit bonyolítom őket, ill. a kézi applikálást gépivel fogom helyettesíteni.


Szép napot mindenkinek!

Ági

8 megjegyzés:

Ágota írta...

Igazán szépek lettek!

H. Mária írta...

És is készítettem ilyen kockákat, de azokat magam vágtam olyan habszivacsból, amik 1-2 méteresek voltak és az ablak párkányokhoz lehet tenni. :)Igen nehézkesen vágtam szabályosra őket(talán nem is voltak olyan szabályosak),de nagyon örültek a kicsik, mert ők is jót építkeztek. :)Én annak idején semmivel sem biszítettem, de a tiéd nagyon szépek lettek. :)

Ládikó írta...

Nagyon jók lettek!

kinga írta...

Szia Ági,bombasztikusak! :-)Ezt bevezetem én is a Pankámnak!

AudreyN írta...

Nagyon szépek lettek és vidámak.
Én is terveztem ilyen kockákat és ezért szereztem is be szivacsot, de sajnos nem kockázták el, így ezt nekem kell majd megtennem.:-(

smarties írta...

Juj, de szépek lettek!!!

Ágó írta...

Köszönöm szépen. Pár nappal a készítés után már én is jobban kedvelem őket, mint amikor applikáltam. Azt hittem sosem érek a végére... Ezért is döntöttem inkább a gépi applikákásnál a többieknél.
Audreyn! A kárpitos boltban lehet rendelni, akkorára vágják, amekkorára szeretnéd, pár forintért.
Márti!
Megérkezett a zsák?
Ági

Tuti írta...

Gyönyörűek! Én most találtam rá a blogodra, nagyon szépeket alkotsz!