CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. október 12., kedd

Variációk egy témára

Egyelőre csak kettő, de talán lesznek továbbiak is. Az előző bejegyzésben már mutattam részleteket a bordó táskából, köszönöm a tippeket, természetesen mi más lenne, mint táska, végre. Jobban utánaszámoltam és tényleg, a táskák és stílusok nagy összevetése óta csak kettőt varrtam mindössze. Egyet magamnak és egy madarasat, ami a Meskán gazdára is lelt. Akkor nem is gondoltam rá, mert nyár volt, sok más tennivalóval, de lehet, hogy akkor egy kicsit elment a kedvem a táskavarrástól és hogy őszinte legyek, az élvezetes része a munkának most is inkább a díszítés volt. Amikor táskát "faragtam" belőle, no, az még egy kicsit most is nehezemre esett. Remélem javul majd a helyzet.




Ági

13 megjegyzés:

csipkerózsika írta...

Ejha,nem is tudom melyiket szeressem jobban..:))

Attilalívia írta...

Nagyon szépek lettek! Én sem tudnék választani... ;-)

Aranyalma írta...

Nagyon szépek lettek, én inkább lilapárti vagyok... :)

Csigi írta...

huuu, nagyon tutik lettek!Tetszik mind a 2. Nagyon szepen tüzöl!!!

Dia írta...

hű, nagyon gyönyörű munka mind a kettő!!! A lila pazar, a zöld igazi őszi! Nagyon szépek!

atira írta...

Álomszépek.

Cirmocska írta...

Az a lila táska... gyönyörű!

Berry írta...

Nekem is tetszik mindkettő! Egyik nap az egyiket hordanám a másik nap meg a másikat! A hét többi napján meg a további variációkat, nehogy megsértődjenek! :DDD Ügyes vagy!

vancsavarr :) írta...

Táskásíts csak sokat, mert ezek nagyon szépek!

Judit írta...

Önállóan is mint két festményt, simán elnézegetném:)

Ágó írta...

Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok!

Monica írta...

Ez a zöld egyszerűen fantasztikus!!
Gratulálok! Szívesen cipelném :)

norono írta...

Csodaszépek!