CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. november 28., vasárnap

Bugyortáska először

 A legújabb kedvencem ez a nemrég készült bugyor, melyhez maradék anyagokat használtam. A táska teste egy henger, melyet hátul varrtam össze. Alapját merevítő anyagra és vliesre tűztem. A bélés és a külső anyag közt vékony vlies ad némi tartást a tásákának. Itt- ott foltok, kézi hímzés, virág díszíti, a lényeg, hogy a díszítőelemek elhelyezkedése véletlenszerűnek hasson. Két füle van, melyek 50 - 50 cm hosszúak.
Mágnessel záródik, belsejébe egy nagy zsebet varrtam. A táska száját első és hátsó oldalán is gumival ráncoltam. Nem kifejezetten egy téli darab, de miután az ötlet megszületett, nem várhattam tavaszig a megvarrásával... :)

5 megjegyzés:

Aranyalma írta...

Jobb is, hogy most mutattad meg, így legalább többféle változat is megszülethet addig. Nagyon minőségi darab, gratulálok! :)

Edina írta...

Annyira nagyon édes!! Gratula :)

Puzsi írta...

Gyönyörűűű! (És eláll tavaszig...)

Eli írta...

Oh I love such bags :)

Ágó írta...

Köszönöm, én is nagyon megszerettem...
Eli, thanks very much:).