CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. november 22., hétfő

nem tudom mi lenne a jó cím... című bejegyzésem




Egy hét - elképzelem, hogy milyen lenne az élet a blog nélkül próbálkozás után, ismét itt vagyok, na nem abból a teljes meggyőződésből, hogy mégis csak kell ez nekem, hanem inkább, azon félelem által vezérelve, hogy ha a blogot abbahagyom, a varrás is sokadlagossá válhat. Visszanézve a képeket, néha az az érzésem, nem is én készítettem a rajtuk látható dolgokat...
Nem panaszkodom, csak olyan sok nehézség adódott mostanában, néha nagyon fáradt vagyok és amit igazán szeretek csinálni, attól félek csak valami délibáb, ami köddé válik, ha el akarom érni.

A vásár, amire a legutóbbi bejegyzésben utaltam, nagy élmény és tapasztalat volt, írhatnék bővebben, de nem vagyok túl motivált mostanában. Inkább mutatok képeket.


Szebb napokat holnap és azután.

Ági

7 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Kitartás! Olyan szép a standod!

AudreyN írta...

Örülök, hogy itt vagy. Igen kell ez Neked, mert örömet ad még akkor is, ha néha nehezebben mennek a dolgok. És ha megosztod az örömödet másokkal is, akkor Ők is Veled örülnek és ez nagyon jó. Fel a fejjel, a felhők fölött mindig kék az ég és süt a nap.
A gyönyörű munkáid, amiket a lelkedből készítettél mindenkinek megsimogatják a szívét és a sok-sok bloglátogató ezért is látogat el az oldaladra rendszeresen, mert tudja, hogy mindig valami szépet fog találni. :-)

csigaszabo írta...

A standod valóban szép, úgymond szemet gyönyörködtető volt. A legjobban tetsző textiles volt a vásárban. Mondjuk ilyen csinos holmikkal nem is nehéz :)

Judit írta...

Hátha ez felvidít:)
http://juditkrea.blogspot.com/2010/11/dekoracio.html

Névtelen írta...

Kedves Ági!

Csak most találtam rá a munkáidra, és elállt tőle a lélegzetem! Olyan szépek, finomság és szeretet árad belőlük. Biztosan sok a nehézség, ahogy másoknak is, de olyan nagy szükség van ERRE a minőségre, amit te képviselsz, hogy egy kicsit több legyen a jó a világban!
Szóval, tarts ki, és legyél ennek a szépségnek a közvetítője továbbra is!
A.Mónika

kinga írta...

Szia Ági!
Én is csak a folytatásra bíztatlak, még ha kevesebb időd is jut rá, akkor sem szabad abbahagyni, mert a lelkednek éltető erőt ad ez a sok szépség, és a szépségek megalkotása!Arról nem is beszélve, hogy mennyire finomak, gyönyörűek a munkáid,szükség van rá a VILÁGBAN! Ahogyan azt előttem már írták.Az alkotásaid jobbá, szebbé teszik azt, mert a szívünket, lelkünket simogatják, melengetik,feltöltenek, erőt adnak!
Puszi: Kinga

Ágó írta...

Adri! Köszönöm, nagyon kedves vagy! És olyan jó, h van aki igazán érti, amire gondolok:).

Zsuzsi! Neked is nagyon köszönöm, igyekezni fogok!

Kedves Csigaszabó! Nagyon jól esnek a szavaid, köszönöm!

Judit! Itt is nagyon köszönöm, h megmutattad őket! Tényleg felvidított, fantasztikus ötlet.

Mónika! Nagyon köszönöm, nem könnyű, a sok másként gondolkodó mellett és ellenére ezeket az értékeket képviselni, de sosem a könnyebb utat választottam.

Kinga! Nagyon köszönöm Neked is! Jó lenne valami kis közös öltögetést összehoznunk! Van is ötletem, írok mailt!

Ágó