CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. november 8., hétfő

Tűzött alapok


A hétvégét festéssel és tűzéssel töltöttem Kaposváron. Férjuram főzött vasárnap, játszott a gyerekekkel, nekem csak annyit mondott, menjek, kapcsoljam be az alfa hangot kibocsátó varrógépemet és ne is lásson, amíg nem végeztem. Hát, kívánhatnék én ennél többet...?

A dísz, ami az anyagon látható, pénteki közös alkotásunk a gyerekekkel, szünet volt az oviban, ennek örömére Pertus is itthon maradt, én nem varrtam semmit, de nagyon jól éreztük magunkat. Őszi díszeket készítettünk, Marci egy tankot terményekből :))).


Most pedig megyek varrni, mert a hét végén vásározunk

a Petőfi Csarnokban! Szeretettel várunk benneteket!

Szép napot mindenkinek!

Ági

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon szépek lettek a színek, na meg a tűzés is!

Ládikó írta...

Csodaszépekek! Gratulálok :)