CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2011. március 16., szerda

Egy kis életjel

De igazán kicsi, most csak erre futaja, időből, energiából. Nagyon sokat dolgozom, sajnos nem a varrógép mellett, de még csak nem is a közelében, ezért sajnos szinte csak néhány szükséges dolgot varrok meg, amire végképp sajnálnék pénzt kiadni.
Május végétől javul majd a helyzet (ezzel vígasztalom magam), akkor véget ér az egyik sok időt elvivő munkám és akkor aztán mindent megvarrok, összevarrok, kivarrok magamból. Hogy megkíméljem magam az állandó szívfájdalomtól, összepakoltuk a "műhelyt" és részben már visszaköltöztettük Kaposvárra, az eredeti helyére. Amikor itt voltak a textilek (Zalaegerszegen, ahol a hétköznapokat töltjük), a kellékek, állandóan azon erőlködtem, h időt szakítsak a varrásra, tervezésre, szabásminta készítésre. Be kellett látnom, h ennyi munka (tanítás), a család és a kétlaki életmód mellett ez most nem megy.
Persze sorra jönnek a kérések, rendelések (amelyekkel kapcsolatban most még hezitálok, h mi is legyen), egy nagy kézműves vásár napján pedig még sms- t is kaptam, hogy merre van a standom, mert nem találja a kedves visszatérő vásárló... hát sajnos most nem volt ott. De bízom benne, karácsonykor újra ott lesz :)
Azért nyomon követem a kedvenc blogokat és oldalakat, gyűlnek a tervek éa az ötletek, egyszer csak előhozakodom a legújabb varrományokkal, csak, figyeljetek:))).

Ági

6 megjegyzés:

Kreatív Cucu írta...

Vár nálam egy díj :)

Abile írta...

Jó hallani, hogy azért a varrással sem hagysz fel végérvényesen! Képzelem, mennyire hiányozhat!

Judit írta...

Hát nagyon sajnálom, de tudomásul vettem, szeretem nézegetni az alkotásaidat, most ennyivel be kell érjem, de nagyon várom az újakat:)

Ágó írta...

Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok, ez most nagyon jól esik. Tegnap visszaolvastam régebbi megjegyzéseket, amelyeket egy- egy táska vagy más varromány kapcsán kaptam, most talán még többet jelentenek, mint akkor...
Ági

Zazálea írta...

jöjj vissza hozzánk...

Ágó írta...

Bár olya sokan akarnak másfelé terelni... próbálom érteni a jeleket, de egyelőre csak a saját vágyamat érzem, azt pedig nem tudom eldönteni, hogy hallgatnom kellene - e ... mire is ? a jelekre, vagy magamra?