CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2011. április 5., kedd

A hosszan készült...

de végre elkészült táska története.
Aminek az anyagát még az elmúlt nyáron festettem, pár hónappal később tűztem, még több hónappal később díszítettem a filc virágokkal és néhány napja megvarrtam.

Hiába, a jó munkához idő kell. Még jó, hogy a nagy műhely hazaköltöztetéskor, előrelátóan egy kis táskafül hevedert és néhány tavaszi anyagot titokban mégis itt hagytam Egerszegen. Így füle és bélése is lett a táskának.

Tudtam én már előre, hogy nem lesz semmi ebből a nagy önmegtartóztatásból. He he. Csak hát rémesen lassan megy így. Fene azt a sok tanítványt, csak az értékes varrással tölthető időmet rabolják... :)))

Visszatérve a táskára, még meg sem mértem, de kb 30 cm széles és ennél kicsit magasabb. Nekem nagyon tetszik, de én elfogult vagyok, ugye.

Most pedig visszatérek a holnapi 8 órámra való hangolódásra.
Varrjon sokat, aki teheti! :)))

Ági

11 megjegyzés:

atira írta...

Nagyon szép lett !

Mamis írta...

Nagyon jó lett!!!

F.Gina írta...

Nekem is nagyon tetszik !

Emi írta...

Nagyon szép lett, ibolya színű, úgyhogy jó az időzítés :)

Rongyi írta...

Eladó?????:)))))

Ágó írta...

Köszönöm szépen!

Húsvétkor megbesz. Rongyi:)

Ági

Krizantám írta...

Jaj, hogy én hogy imádom a lilát...
És ez nagyon tetszik!

tanó móni írta...

Nagyon szép lett, a virágok is!! A steppelést is Te készítetted? :))

Ágó írta...

Móni, igen a tűzés is saját, az applikálás mellett az a kedvenc munkafázis.
Ági

- Maminti, a kicsi zöld tündér - írta...

Nagyon ügyes vagy! Gyönyörű lett! Az a táskád, amit megnyertem tőled, nagy becsben van: azzal járok vasárnaponként templomba és benne lakik az énekeskönyvem...
Szeretettel: Maminti

Ágó írta...

Kedves Maminti!
Nagy örömmel olvasom az üzeneted!:)))
Nagyon köszönöm, nagyon nagy öröm ez nekem!
Ági