CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2011. június 17., péntek

Annának,


aki mindig is Anna volt, de most már meg is keresztelkedett. A keresztelőjére pedig tőlünk ezt a falvédőt kapta.



A kép nem sikerült igazán jól, élőben szebb a varromány.
Az eredeti elképzelés szerint ezeket a színeket, jószágokat és dolgokat szerettem volna szépen felapplikálni, majd tűzni. A tervezéskor nem tűnt olyan macerásnak a dolog, de meg kell mondjam, ha nem adottak a megszokott körülmények és alapanyagok, engem bizony többször kiver a víz munka közben.
A vásznakat egy "normál" boltban vettem, a minőségük a beavatás után kétségbe ejtő volt. Úgy tűnt, mintha eredetileg ki lettek volna keményítve egy kicsit, hogy legyen tartásuk. Hát, kimosva elég kevés maradt nekik. Fogytán voltam a két oldalas ragasztónak is, ami szintén jól látszik a képen és végül a háztartási gépemmel tűztem, legalább kétszer annyi ideig, mint azt a tűzésre specializált gépemmel tettem volna. Mert, hogy a varrás egyik városban történt, a gép a másikban van...



Szóval, nem mentegetőzöm, de szebbre szerettem volna elkészíteni, nagyon sok munka van benne, ami rendszerint meghozza a várt eredményt, ez most talán a kivétel. Persze a hozzá nem értő szem számára tetszetős, a suszter meg csak a hibákat látja a cipőn.



Tanulság, 
1. álljak neki időben (ezt most valaki másra kenem, aki nem nyaggatott elég rég óta az ötlettel...:));
2. ha a Tótágas nem abban a városban van, ahol én, akkor jusson eszembe, hogy már rendenli is lehet a webáruházukból, ahova Ti is feltétlenül nézzetek be. Én maximálisan elégedett vagyok mindennel, amit eddig náluk vettem, bár még nem rendeltem tűlük a neten, de abszolút megbízhatónak tartom őket. Szóval, ha valami tetszik, csak rendeljetek bátran a webáruházukból. Én maximálisan elégedett vagyok mindennel, amit eddig náluk vettem, bár még nem rendeltem tűlük a neten, de abszolút megbízhatónak tartom őket. (Foltmester Webáruház)




Minden esetre nagyon nagy szeretettel varrtam és ez most itt igazán a lényeg.
Használd egészséggel kicsi Anna!


Ágó

9 megjegyzés:

Krizantám írta...

Nekem nagyon tetszik, úgy ahogy van!
De tudom miről beszélsz... az érzés, hogy más nem tudja, de jobb lehetett volna...
Hidd el én csak azt látom benne, amit mindenki, hogy azokban az öltésekben rengeteg munka van és szeretet!!! :-)))
A kicsi lány pedig nem azt fogja nézni, hogy van-e rajta ráncos röcögő... és még nagymama korában is tudni fogja, hogy ez Tőled van... :-)))

Strugamano írta...

Örömet, örök emléket, szeretetet adtál ennek a kicsi lánynak! Látszik a rengeteg munka, az egész falvédőből árad a szeretet! A figuráid pedig tüneményesen mosolyognak!

picikeadri írta...

Nagyon tetszik! Ezek a színek így együtt teljesen jól mutatnak. Az kedvencem a kismajom rajta. :-))

Murphy írta...

Nagyon aranyos lett :) Jópofa a zsiráf

Anita írta...

Szerintem nagyon nagyon szep lett! En is szivesen elfogadnam:)

Ágó írta...

Nagyon köszönöm!
Ágó

Mázsa Viki írta...

Csodaszép keresztelő ajándék! Én laikus szemmel egy hibát sem látok benne. :)

Rongyi írta...

Kicsi megkésve ugyan, de nagyon köszönjük az ajándékot!Az Anna már meg is tanulmányozta, és ezt azóta is minden ébredés után megteszi. Azt hiszem nagyon tetszik neki is :).

Ágó írta...

Köszi Rongyi, örülök nagyon!
Ági