CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2011. június 3., péntek

Az első fecske


Pontosabban táska,. ami elkészült a sok- sok dologból, ami megvalósításra vár. Olyan hamar elkészült, hogy magam is csodálkoztam.

A táska felépítését tekintve, most a 4 réteget másként dolgoztam össze, mint általában. Ahogy azt a többi táskámnál láthattátok, általában a külső anyagot tűzöm, szeretek azzal díszíteni, csak akkor nem tűztem eddig, ha az anyag olyan mutatós volt önmagában is, hogy túl soknak éreztem rá még a tűzést is.
Ennél az anyagnál, viszont hiába kezdtem bele a kukacolásba, az anyag összerándult, rémes lett az eredmény. Azt hiszem ez a fehér nyomott minta teszi túl merevvé, meg egyébként is, bár pamunként vettem, nagyon úgy tűnik, műszál is van benne.

Szóval a tűzés belülre került, a bélést, a vliest és a merevítőt dolgoztam össze vele. Ez a hármas nagyon szép tartást ad a táskának.Most először használtam műanyag cipzárt is, majd meglátjuk, hogy bírja. Minden esetre nakem nagyon tetszik.


A virágok pedig egy állásinterjú előtt készültek, különösebb tervezés nélkül. Jó, jó, én is tudom, ... de ezek most ilyenek.
A táska méretei: magasság: 25 cm, szélesség: 32 cm, mélység: 8 cm, a füle: 60 cm hosszú. Masszív, kényelmes, jól pakolható, de még nem a "malaclopó" kategória. A legszínhelyesebb kép az utolsó előtti. Itt éppen vihar van és sötét. De nem tudtam holnapig várni... :)


Szép hétvégét mindenkinek!

Ági

10 megjegyzés:

Jutus írta...

Nagyon jó lett a táskád és nem is rossz ötlet ez az összeállítás!:)

noviamy írta...

Szia!
Nekem nagyon tetszik a táska!
Azt szeretném kérdezni, hogy a cippet hogyan lehet gyorsan, pontosan és szépen a tásiba belevarrni? Nekem mindig kínlódás ez a része...
Nagyon megköszönöm, ha válaszolsz.
http://amy-kreativ.blogspot.com/
(noviamy@gmail.com)

smarties írta...

De jó, hogy újra varrsz! Nagyon jó lett ez a táska!

Ibcsy írta...

Nagyon jó lett a táskád! Éppen most hivatkoztam Rád, hogy megpróbáltam megvalósítani a cipzárvarrás tutorialodat:-)

Ibcsy írta...

Én köszönöm a segítséged, nélküled nem ment volna!

cskata írta...

nagyon szép a táska!! tetszenek a színei,a finomsága,a nőiessége!!:) és a virágok nagyon illenek,rá! igényes lett!!!!!! :)

Csilla írta...

jajj, most vettem észre, hogy teljesen tudat alatt elloptam Tőled az "első fecske" kifejezést...bocsi! Jó, hogy újra látható vagy :-)

ccsigaház írta...

mármint ccsigaház csilla... :-)

Ágó írta...

Köszönöm Jutus!

Noviamy, köszönöm neked is, írok mailt a héten, meg próbálok neked videókat gyűjteni a témához, vannak kül technikák, fogások, de nekem a sok gyakorlás hozta meg az eredményt, bátűrmilyen technikában.

Smarties, Ibcsy, Kata, Csilla!
Nektek is köszönöm a kedves szavakat!

Ádó

Abile írta...

Szépséges az anyag és a táska is nagyon jó lett!