CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2011. június 21., kedd

Kedd kedvence


A variációk egy formára táskáim következő darabja ez a finom, apró virágos táska, amit nevezhetnék akár tűfalónak is, mert a hűségesen tűző Singerem tűjét  háromszor  kényszerítette térdre. Szó szerint térdre, mert el ugyan nem tört a tű (azonnal), de meggörbült úgy, mintha letérdelt volna. Igazából nem tudom mi volt a baj, van több ötletem is, de egyikben sem vagyok biztos. A 4. tűvel sikerült aztán csiga lassan befejezni a tűzést. A következő táskánál olyan óvatos voltam, amilyen még talán soha, állandó készenlétben, a csattanásra várva, de nem történt semmi. Ki érti ezt? A tűtörős anyag elég rugalmatlan, merev, szerintem túlkezelt (festett), hát nem tudom. Lehet, hogy ez volt a baj. Végül azért szép kis darab lett belőle. Szerintem legalább is.


A dísze, a szalagos filces, gombos virág, hirtelen ötlettől vezérelve született, ott volt a szalag, előtte láttam a varrógép mellett egy ottfelejtett filcdarabot... ennyi elég is volt. A szalagot gyorsan feldaraboltam, a filcből kört vágtam és már szaladtam is a varrógéphez. Nálam az ötletek hirtelen, néha váratlanul születnek. Mostanában  már tervezni is szoktam, főleg formát, de a részletekben a spontaneitás meghatározó.



Szép napot mindenkinek!


Ágó

0 megjegyzés: