CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2011. július 22., péntek

Zsibvásár

A héten a műhelyemet takarítottam Kaposváron. Nagyon sok anyagot kiválogattam, amit már nem használok semmire, már nem tetszenek, vagy nincs ötletem, hogy mire használjam. A Meskára feltenni őket sem időm sem kedvem nincs. Ezért úgy döntöttem, megkérdezlek benneteket, ha valaki szeretné őket, akkor máris megyek a postára és küldöm őket. Természetesen ajándékba.. Tiszta, rendes, szépen összehajtogatott, azonnal felhasználható anyagokról van szó. Bedobozolom őket és ha valaki úgy érzi, hogy örülne nekik, kérem írjon. Ha többen jelentkeztek, akkor szívesen három felé veszem a csomagot, ha még többen, akkor sorsolok... Képet  hamarosan mutatok róluk. Július 30- ig várom a jelentkezéseiteket, csak egy rövid megjegyzésben, aztán, amikor már tudjuk, h küldhetem valakinek, akkor kérek majd címet.


Ági

25 megjegyzés:

Szömörce írta...

Szia Ági!

Én szívesen elfogadom, jó lenne a foltvarró csoportunknak a foglakozásokon amikor valami újat tanulunk:)

Mona írta...

Én is szivesen elfogadom :) Bár még csak most barátkozom a varrással.

napos írta...

Én is nagyon örülnék neki. Még postázni sem kéne, anyu át tudná venni Kaposváron. :)

enigma írta...

szeretném, nagyon...köszönöm :)

Csipkerózsika írta...

Én is beállnék a sorba, anyagból sosem elég...:))

Kata írta...

Én is szeretném ha lehet :)
Köszönöm a lehetőséget!

Jutus írta...

Én is szeretnék ha még lehet.:)

Annus írta...

Ebből sorsolás lesz, mert én is szeretném:-)
Köszi
Annus

Kreaholic írta...

Szia! Én nem jelentkezem a sorsolásra, csak annyit szeretnék mondani, hogy te egy nagyon rendes ember vagy, aki szívből és őszintén mondja, hogy adni jó. Örülök, hogy ilyen emberekkel is találkozhatok.
Régebben Ducika-ként ismertük egymást a blogvilágban. :-)
Puszi!

Mammka írta...

Ez egy nagyon jó ötlet!!!!Szerintem-ha tudok válogatást csinálni magam műhelyében-akkor én is fogok szervezni ilyet.Csak 1 gond van,hogy a postaköltség drága.:(

Monica írta...

Ez nagyon kedves tőled!!!
Én is jelentkezem, de ha sorsolás nekem kedvez, én a postaköltséget átvállalom!

atira írta...

Köszönöm szépen a lehetőséget ! Én is nagyon örülnék neki.

Tamcsi írta...

Én is szeretnék élni a lehetőséggel... :) Ha esetleg sorsolsz, akkor az én nevem is dobd be a kalapba :))
Köszi :)

FOLTOSVIRÁG írta...

Én is örülnék neki nagyon ha lehet sorba állnék én is:)
köszi:)

Orsi írta...

Szia, azt hiszem nekem már azzal is bearanyoztad a napom, hogy elolvastam a felajánlásodat - igazán remek dolog néha ilyen önzetlenséggel is szembesülni!!!
Persze azért ha van rá lehetőség, szeretnék én is jelentkezni a sorsolásra:)
Köszi szépen!

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon megörültem, amikor olvastam az ajánlatodat, ha megoldható én is szeretnék jelentkezni a sorsolásra.

Nagyon szépen köszönöm.

J. Tünde

juhp@freemail.hu

szkornelia írta...

Én is jelentkeznék, ha még lehet.

Köszönöm.

szkornélia

Kedy ♥+♥=♥ írta...

Úgy nézem, sorsolás lesz :) Én is szeretnék részt venni benne :)

nuuszikuuszi írta...

ha még lehet, én is jelentkeznék...anyagból sosem elég:-)úgy látszik tényleg sorsolás lesz:-)a postaköltséget én is szívesen átvállalom.

Réka írta...

Ó, én is szívesen venném, ha anyag állna a házhoz, bár nyerni nem szoktam... Túl szerencsés vagyok a szerelemben. :) De hátha most legyőzi az anyagok iránti szerelmem. :D

Réka

Puzsi írta...

Én nem jelentkezem - szeptembertől fogok járni a helyi foltosokhoz tanulni, egyenlőre tanulni - csak azt szeretném mondani, hogy sokkal-sokkal jobb lenne a világ, ha csak egy kicsivel több olyan ember lakná, mint Te!

Mónika írta...

Kedves Ágota!
Én szívesen elfogadnám azokat az anyagokat amikről írtál.
én is varrok,már sok embernek szereztem örömet a munkáimmal.

Mónika

--- írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Szia! Nagyon örülnék én is, ha részt vehetnék a sorsoláson! Igaz apának már agyára megy a sok anyag :-) de most kezdtem belendülni a barbiruha-gyártásba. Ezenkívül két leánykámnak szoktam rucikat varrni, nagyobbik iskolát kezd, szóval most igazán lenne helyük az anyagoknak!
Köszönöm, és hajrá a blogodhoz!
Kriszti

(konya.kriszti@gmail.com)

Abile írta...

Hát erről lemaradtam... :o))