CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2011. augusztus 4., csütörtök

Sorsolás...

Csak nagyon röviden... mert szaladok tovább... A sorsoláshoz Julcsi barátnőm segítségét vettem igénybe, tehát őt kell okolni, vagy dícsérni. Tehát összesen 25 kedves jelentkező között sorsoltam, volt néhány jelentkező e- mailben is, term. őket is bevettem a sorsolásba.

Akiktől tehát kérnék címet:

Napos, Csipkerózsika és J. Tünde.
Gratulálok!

Amint kapok címeket, megy a csomag.

Mindenkinek további szép nyarat!

Ági

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon örülök, hogy sikerült a nyertesek közé kerülnöm, -írtam e-mailt.
Köszönöm, hogy örömet szereztél a felajánlásoddal, remélem én is tudom viszonozni Neked.

Szia: Tünde

napos írta...

Én is nagyon köszönöm, ment az email! :)

napos írta...

Tegnap megkaptam az anyagokat! Kiraktam egymás mellé őket, alig fértek rá az ebédlőasztalunkra. Nagyon nagy csomagot küldtél! Köszönöm szépen, szépen sorban hasznosítani is fogom őket!

ui.: A hóemberes lett a kedvenc, nagyon cuki :)

Névtelen írta...

Kedve Ágó!

De jó Naposnak....

Szép estét:

J. Tünde

juhp@freemail.hu

Ágota írta...

Tündi még egy kis türelmedet kérem, Naposnak anyukája közvetítésével küldtem el, aki kaposvári és pont jókor hívott, mert éppen itt voltunk, szóval ő ezért jutott gyorsabban hozzá... de most már nem késlekedek.
Viszont Csipkerózsika nem jelentkezett... még a hétvégét megvárom, aztán ha addig sem, akkor a teljes két csomag Tündié.
Ne haragudjatok, de most nincs több sorsoláshoz kedvem:)(
Ági

Editfolt írta...

Neee, légyszi én jelentkezem helyette. Nagyon anyaghiányban szenvedek. Sajnos 200 km-re lakom Pesttől ahol venni szoktam az anyagjaimat nálunk szinte semmilyen nincsen. Napostól találtam hozzád, én még nem rég kezdtem a varrogatást. Böngészem az oldaladat!
Szép nappt! Edit

Névtelen írta...

Ágó!

Köszönöm szépen a sok-sok anyagot, amelyet kaptam, nagyon örülök nekik, kiraktam és annyi sok dolog jutott eszembe, hogy mit is fogok készíteni belőlük. Nagyon köszönöm a kedvességedet.

Szép estét:
Tünde

Küldtem e-mailt is.