CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2011. december 15., csütörtök

A káosz felszámolása...

az a feladat, aminek 5 percen belül neki fogok állni.
Az elmúlt hetekben sokat varrtam, vásározni is voltam és ráadásul még beneveztem egy távoktatós weblapszerkesztő, photoshop- használó és efféle hasznos dolgok tanfolyamra.
Folyamatos határidő be nem tartással küzdve, de mindennel elkészültem és ma végre beklüldtem az utolsó feladatomat is értékelésre. Tulajdonképpen nem is a bizonyítvány érdekes, hanem, hogy sok nagyon hasznos dolgot tanultam, amelyeket a jövőben használni is tudok.
Visszatérve a káoszhoz... no az meg csak egyre gyarapodik, vasalatlan ruhák és befejézésre váró varrományok képében.
Sok új dolgot tudnék mutatni, ha tudnám, h hol van a kábel, aminek a segítségével ugye nem tudom a képeket feltölteni a számítógépre... ne afféle feladatokkal fogok most megküzdeni.

Addig is mindenkinek békés ünnepre handolódást, magamnak meg türelmet kívánok és időt, h mindennel kész legyek időre....:)))

Ági

2 megjegyzés:

Bakarasz írta...

Egy ilyen tanfolyam tényleg hasznos lehet. Megkérdezhetem, hol végezted?

Kreatív Cucu írta...

Azt hittem csak nálunk ilyen a helyzet.... vagy gőzerővel varrok, hogy mindent befejezzek, vagy a házimunkát csinálom.
A kettő együtt nekem nem megy tökéletesen.