CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2012. február 4., szombat

Tűzött kord táska

Már olyan régen írtam, pedig tulajdonképpen volna mit mutatnom, csak valahogy mégis mindig elmarad. De az az érzésem, hogy ezzel többen így vagyunk mostanában. Pedig még csak azt sem mondhatom, hogy a lelkesedésem csökkent volna. Mostanában ugyanis, amióta ismét tanítok, többen látják személyesen a munkáimat, mint korábban (akkor a közvetlen ismerőseim nem is tudták, h varrok, főként a blogon keresztül kaptam visszajelzést). Most személyes visszajelzés is van, lelkesedés is,ötlet is csak talán túl sok az egyéb tennivaló...


No, de a lényeg, most ez barnás- szürke kord táska, amit miután megvarrtam, még jó néhány napig gondolkoztam, hogy megtartsam- e, de végül úgy döntöttem, hogy veszek anyagot egy másikhoz, ami az enyém lesz, remélem. Az anyag már itt van, ki is szabtam...:)


A táska jó nagy, a szabásmintája trapéz alakú, hogy alul még nagyobb legyen a belseje, A magassága akkora, hogy az A4- es könyvek beleférnek és még mellé sok mindennek akad hely. Két nagy belső zsebe van, cipzárral záródik, a vállpántja pedig állítható, max hossza 130 cm (ha jól emlékszem).
Jó tartása van, a kordot vliesre tűztem és nagyon finom az anyaga, olyan tapogatni való....
Remélem a gazdája jó hasznát veszi és öröme telik benne.:))

Ági



6 megjegyzés:

AudreyN írta...

Nagyon ügyi vagy, igazán szép lett a táska! :-)

Abile írta...

Nagyon szép lett! Gratulálok! Valóban sokan vagyunk, akik keveset írunk mostanában. Úgy látszik a csillagok állása nem kedvez az írott szónak. :o)

Emi írta...

Szép lett. "Örök darab" - ez jutott róla eszembe.

Ágó írta...

Köszönöm Adri!
Olyan régen találkotzunk már!:(

Ágó írta...

Igen, Abile, én is így érzem ,mintha csak arra volna idő, hogy gyorsan körbepillantsunk, aztán futás tovább...

Ágó írta...

Emi, nagyon nehezen adtam oda, úgy éreztem, hogy az én örök darabom kellene, h legyen, főleg, h az anyaga egy régebbi őrizgetett anyag volt...