CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2012. június 25., hétfő

JÁTÉK ...

hogy egy kicsit felkavarjam a blogom és minden egyéb megjelenési formám körül a figyelmet, csupa önző szándék és cél, de amit cserébe kínálok, nem más mint egy nagyon kedves


bugyortáska (részletekért kattints a névre)


 ha jól emlékszem a hozzá hasonlóak közül az első volt. Jelentkezett is a gazdája, de aztán valahogy elakadt a dolog.... A táska pedig csak várt, várt, egészen mostanáig.

 A táskát azok között fogom kisorsolni,

- akik hagynak neken egy rövid üzenetet itt a blogon, ennél a bejegyzésnél,
- szerepelnek a blog állandó olvasói és az
- Ágó Varróműhelye Facebook oldal rajongói között.

Tehát mindhárom feltételnek együttesen  kell teljesülnie. Ha  a játékot megosztjátok a saját oldalatokon, azt nagyon köszönöm! :)

A kommenteket június 29. (péntek) éjfélig várom.
Szombat reggel pedig megtudhatjátok, ki a szerencsés!

Köszönöm a részvételt!

Ágó


21 megjegyzés:

mARTeee írta...

De jó, hogy újra itt vagy! Várom a szebbnél szebb alkotásaidat!

Ágó írta...

Márti! Köszönöm!:) Cipzár ügyben... két hét múlva, július 7-étől otthon leszünk, akkor megnézném a zsákon a cipzárt. A tel. számodat átküldenéd mailben? Akkor tudunk egyeztetni. Köszönöm!
Ági

Susu írta...

Gyönyörű a táska! Büszkén viselném! :)

Teca írta...

Hű, de szuper!

vatikati írta...

Köszönjük a lehetőséget :)

Kedy ♥+♥=♥ írta...

Nagyon szép színei vannak! :)

karolka írta...

Kedves ÁGÓ!

Régóta olvasód vagyok és tőled tanultam a cipzár varrást is a táskába, amit azóta is sikerrel alkalmazok! Köszönöm neked!!! :)

rozandi írta...

Nagyon szép a táska! Szívesen játszom érte!

á írta...

üdv, rég olvastalak, de most újra itt. feltételek már megvannak, nyerhetem is ezt a csodát.

Juccantó írta...

Gyönyörű a táska,köszönöm a lehetőséget!

Szilvácska írta...

Szia! Most találtam ide, nagyon szuper a táska. Jövök én is játszani.Köszönöm

kata0427 írta...

Egy újabb gyönyörű táska a legjobb angoltanártól! :)))

Vike írta...

Nagyon tetszik! Mindhárom feltétel teljesítve. :)

Eri ka írta...

Én is régóta az olvasód vagyok a blogon. Nagyon szeretem a munkáidat!! Bízom a szerencsében, mert nagyon tetszik ez a táska (is).

Rita írta...

Itt eddig is, a FB-n ezután... :) A táska csodaszép!

Tamcsi írta...

Jajj, de szeretném én ezt a bugyrot :)

napos írta...

Ez tényleg nagyon szép táska! És örülök, ha újra lesz időd alkotni! Eddig nem is tudtam, hogy facebook-os oldalad is van. MOst már követlek ott is :)

zitakiss írta...

szia szívesen nézem a blogodat és a nyereményed se kutya puszi zita

Névtelen írta...

nagyon szep:)

noru

Névtelen írta...

Nagyon szép! Kellemes nyári sétához, esőben kedvderítőnek :)
Bea

Névtelen írta...

Szia Ági!

gyönyörű ez a táska, akár csak a többi munkád. Sajnos mostanában már csak a blogon látom az újdonságokat, s nem a folyosón. :-( Puszi Ildikó