CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2012. június 29., péntek

A kartotékszekrény újjászületése


Bemutatom nektek a varróműhely egyik nagy becsben tartott, ámbár számomra korántsem régi tagját: a jó öreg kartotékszekrényt. Árpi szerezte nekem egy céges selejtezéskor (ki gondolná, hogy ilyenek lapulnak még a raktár mélyén...).

Egyáltalán nem így festett és mostani állapota is átmeneti még.
Egy becsületes kartotékszekrény volt, annak minden jellemzőjével... alumínium fogantyúkkal, bútorlap fiók előlapokkal.

Első lépésként lecsavaroztam a fogantyúkat, amelyik csavar beletört, azt Á. -ra bíztam.
Majd nekiláttam a meggörbült előlapok lefeszegetésének. Ezzel nem jutottam messzire, mert nagyon ragaszkodtak egymáshoz a fiókokkal. Á.- nak már kevésbé álltak ellen (hiába, na erős uram van...:))


Ezek után pár hetet pihent a project, majd egy kedves tanítványom édesapja új előlapokat készített nekem.
Másodszori nekifutásra, amikor sikerült megvennem a megfelelő ragasztót, az összes előlap a helyére került.

Már fa fogantyúk is vannak, egyelőre a fiókokban, tudom tán fém jobb lenne, de ez egy takarékos project.

A következő lépés a festés, már próbálkoztam a fehérrel és a rózsaszínnel, (a többit így kaptam), de lehet, h az egész fehér lesz. A rózsaszín fiók igazából csak egy másra szánt akrilfesték kipróbálása volt.

Szóval itt tart most a dolog. Miután befejezek minden várakoró megrendelést, remélem lesz időm nekiállni, mielőtt haza megyünk Kaposvárra "nyaralni". Hamarosan mutatom a végeredményt, ill. hogy milyen kincsek lapulnak a fiókokban.

Ági




1 megjegyzés:

szaberka írta...

Ez már most is nagyon jól néz ki!